

Proiectul "Creșterea adaptabilității profesionale a angajaților la evoluția tehnologică" este cofinanțat din Fondul Social European+ prin Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027 (PEO/78/PEO_P9/OP4/ESO4.7/PEO_A36 - cod proiect 301765).

Manager proiect, cod COR 242101
CURS DE SPECIALIZARE AUTORIZAT
CERTIFICATUL DE ABSOLVIRE este eliberat de Ministerul Muncii și Solidarităţii Sociale și Ministerul Educației și Cercetării, fiind recunoscut atât în țară cât şi în Uniunea Europeană prin apostilare.
Durata cursului: 240 ore (80 ore pregătire teoretică, 160 ore pregătire practică)
Descrierea ocupației:
Managerul de proiect coordonează planificarea, implementarea și finalizarea proiectelor, asigurând respectarea obiectivelor, bugetului și termenelor. Gestionează echipa, resursele și relațiile cu părțile implicate, monitorizează progresul și se asigură că proiectul respectă standardele legale și organizaționale.
Competenţe dobândite:
• Planificarea activităților de integrare a proiectelor în cadrul unei organizații prin crearea specificațiilor de proiect, efectuarea analizei PESTEL, stabilirea relațiilor de afaceri și negocierea cu părțile interesate
• Asigurarea managementului de proiect prin elaborarea documentației proiectului, administrarea indicatorilor de evaluare și gestionarea informațiilor si a metodologiilor proiectelor
• Asigurarea managementului resurselor materiale (logistică, echipamente, stocuri) în cadrul proiectului
• Aplicarea managementului schimbării
• Planificarea resurselor
• Realizarea managementului costurilor în cadrul proiectelor prin controlul cheltuielilor, furnizarea rapoartelor de analiză cost-beneficiu și gestionarea bugetelor
• Utilizarea principiilor managementului calității în cadrul proiectelor prin identificarea cerințelor legale, asigurarea conformității cu cerințele legale și respectarea standardelor companiei
• Aplicarea managementului resurselor umane în cadrul proiectelor
• Efectuarea analizei riscurilor
• Aplicarea principiilor de gestionare a conflictelor
• Realizarea managementului comunicării în cadrul proiectelor
Condiţii de acces:
• învățământ superior cu diplomă de licență
Pentru accesul la programul de formare, este necesar să îndeplinească una dintre condițiile:
• experiență de lucru în management de proiect, orice funcție în cadrul echipei de proiect de minim 6 luni;
• experiență într-o funcție de conducere, minim 6 luni;
• un curs de inițiere în management de proiect.
Acte necesare pentru înscriere:
• carte de identitate - copie
• certificat de naştere - copie
• certificat de căsătorie (dacă este cazul) - copie
• diplomă de studii – copie
• dovada experienței
CERTIFICATUL DE ABSOLVIRE este eliberat de Ministerul Muncii și Solidarităţii Sociale și Ministerul Educației și Cercetării, fiind recunoscut atât în țară cât şi în Uniunea Europeană prin apostilare.
Durata cursului: 240 ore (80 ore pregătire teoretică, 160 ore pregătire practică)
Descrierea ocupației:
Managerul de proiect coordonează planificarea, implementarea și finalizarea proiectelor, asigurând respectarea obiectivelor, bugetului și termenelor. Gestionează echipa, resursele și relațiile cu părțile implicate, monitorizează progresul și se asigură că proiectul respectă standardele legale și organizaționale.
Competenţe dobândite:
• Planificarea activităților de integrare a proiectelor în cadrul unei organizații prin crearea specificațiilor de proiect, efectuarea analizei PESTEL, stabilirea relațiilor de afaceri și negocierea cu părțile interesate
• Asigurarea managementului de proiect prin elaborarea documentației proiectului, administrarea indicatorilor de evaluare și gestionarea informațiilor si a metodologiilor proiectelor
• Asigurarea managementului resurselor materiale (logistică, echipamente, stocuri) în cadrul proiectului
• Aplicarea managementului schimbării
• Planificarea resurselor
• Realizarea managementului costurilor în cadrul proiectelor prin controlul cheltuielilor, furnizarea rapoartelor de analiză cost-beneficiu și gestionarea bugetelor
• Utilizarea principiilor managementului calității în cadrul proiectelor prin identificarea cerințelor legale, asigurarea conformității cu cerințele legale și respectarea standardelor companiei
• Aplicarea managementului resurselor umane în cadrul proiectelor
• Efectuarea analizei riscurilor
• Aplicarea principiilor de gestionare a conflictelor
• Realizarea managementului comunicării în cadrul proiectelor
Condiţii de acces:
• învățământ superior cu diplomă de licență
Pentru accesul la programul de formare, este necesar să îndeplinească una dintre condițiile:
• experiență de lucru în management de proiect, orice funcție în cadrul echipei de proiect de minim 6 luni;
• experiență într-o funcție de conducere, minim 6 luni;
• un curs de inițiere în management de proiect.
Acte necesare pentru înscriere:
• carte de identitate - copie
• certificat de naştere - copie
• certificat de căsătorie (dacă este cazul) - copie
• diplomă de studii – copie
• dovada experienței
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitați mfe.gov.ro.
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitați mfe.gov.ro.
© 2025 Asociația Eured. Toate drepturile rezervate.